2013-09-22

hej alla :)

Nu har denna helgen gått, den gick sjukt snabbt och det känns bra för desto närmare tills jag åker hem till hjärtat mitt :) sedan är det nu bestämt att pappa och lillasyster kommer upp v44 det tycker jag är kul :) sedan så kommer Åsa upp på fredagen där med bilen och sedan så åker de bilen hem någon gång på helgen där.

I helgen har jag gymat det gjorde jag igår både ett styrke pass och ett konditionspass direkt efter allt som allt tog det 2timmar :D kändes sjukt skönt när det var klart :) idag har jag dock sjuk träningsvärk :P
idag har jag tvätta och plockat och städat, har även bokat tågbiljetter till pappa och Maya så de kommer som jag skrev där upp på måndagen v.44 :)
Nu blir det nog att snart gå och lägga sig och sova lite är sjukt trött :P

så hoppas ni alla får en bra kväll :)

kramisar N <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0