2014-03-08

Hej lilla bloggen :)
 
Var ett litet tag sen jag skrev igen, har hänt en del sen sist. Har varit fullt upp med studier och gym. Klarade första delmomentet i statsvetenskap C med ganska högt betyg och det känndes jätte bra. Nu är jag inne på moment två metod. Så sitter och försöker tänka ut en bra metod inriktning på min C-uppsats. Funderar på en kvalitativ studie med innehållsanalys som metod men är inte helt säker på att det kommer fungera. Men nästa vecka så ska jag få lite hjälp med att välja metod med min handledare så det känns bra. 
 
Träningen flyter på bra. Tränar mellan 4-5 gånger i veckan med ett av passen som ett konditions pass resten styrke träning. Äter ungefär 5gånger per dag med tre lagom stora mål och sedan två mellanmål. Känner både i kroppen och i knoppen att jag mår mycket bättre och har ännu mera energi än vad jag haft på länge. Så gäller bara att jag håller i med bde träningen och att äta bra så kommer jag uppnå mitt ena delmål till sommaren.
 
I veckan så har jag även varit och byt abonemang och mobil känner att jag gjort ett bra val. Blev en Samsung galaxy note 3 så just nu försöker jag lära mig alla de spänande funktionerna som finns på den 
 
 
Tycker även att den är snygg  Så nu kommer de bli mera uppdateringar 
 
Nu ska jag kolla vidare på mello har några favoriter  Sedan blir det nog att försöka sova lite 
 
Kramisar N 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Norpis

Uppflyttad tjej från Stockholm, pluggar på MIUN ÖSD. Ni kommer få läsa om mina små äventyr här uppe och när jag åker hem till min kärlek i stockholm. Hoppas ni tycker om det ni läser.

RSS 2.0